neljapäev, 26. juuli 2018




26.07, 2018 (ikka veel) Dulinis

LITERATURE, CREATIVE & ART







Täna siis tegelesime selliste teemadega ja päeva tesel poolel külastasime Iiri Rahvusgaleriid. Olen olnud vapper õpilane. Juba terendab südaöö ja täiskuu piilub akna taga oleva tohutu suure puu tihedate okste vahelt mind ja minu töölauda. Huvitav, kuidas ma koju jõudes õigel ajal magama saan. Siin aeg 2 tundi taga ja mina tavaliselt 00.00 või veelgi kauem üleval, Tegelesin oma kodutöödega. Neid oli täna tervelt kaks (muidu siiani polnud ühtegi). Pidime kirjutama ühe oma lemmikraamatu tutvustuse ja kirjeldama kunstigaleriist letud lemmikmaali.
Raamat: "Gone with the wind" by Margareth Michell
Maal: "Murlough Bay and Fair Head Coast of Atrim by Bartalemeow Colles Watkins 1860

3 kommentaari:

  1. Niisiis, keset suve kakodutöö....😊 Mulle ka meeldib see raamat ja film ka, kuid viimati, kui seda vaatasin, tabasin end mõttelt, et sel naisel on ju kõik olemas ja enamgi veel, kuid ta suudab selle kõik lihtsalt käest lasta. Panin teleka kinni ja edasi ei vaadanudki.😊

    VastaKustuta
  2. Jah, tal läks aega, et aru saada.

    VastaKustuta

3.august, 2018 Dublinis ACTIVATE YOUR English  FOR TEACHING   GROUP b1+,B2   TRINITY COLLEGE DUBLIN 23 rd july to 3 rd august, 2...